سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

بازی مریم و ارتباط با ارواح و شیاطین پنهان٬ تهدید روانی و تشویق به خودکشی

بازی مریم یک بازی ترسناک است که برای سیستم عامل‌های اندروید و ios طراحی شده است. اما این بازی مانند سایر بازی‌های ترسناکی که در اپ‌استور و گوگل پلی مشاهده می‌کنید٬ نیست. افرادی که تا مراحل پایانی این بازی را پیش رفته‌اند٬ شدیدا تمایل به خودکشی و پایان دادن به زندگی خود را دارند. اما چه چیزی سبب بروز این مشکل در گیمرها می‌شود؟ با موبایلستانهمراه باشید.

حدودا از می ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷) شاهد رواج یافتن یک بازی برای کاربران گوشی‌های هوشمند هستیم. یک بازی که برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و  ios براحتی قابل دسترس است و به سادگی می‌توان این بازی را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرد.
پس از بازی جنجال نهنگ آبی٬ بازی مریم با ژانر ترسناک به سرعت توانست طرفداران خود را جذب نماید اما این بازی مانند بازی نهنگ آبی از کاربر نمی‌خواهد به خود یا اطرافیانش صدمه بزند بلکه با هدف قرار دادن روح و روان کاربر قصد آسیب رساندن به وی را دارد. اخیرا فردی پس از انجام بازی مریم در ترکیه خودکشی کرده است. اما این بازی ترسناک چگونه کاربرانش را می‌آزارد؟

بازی مریم

بازی مریم به چه صورتی است؟

بازی مریم را به دو زبان عربی و انگلیسی می‌توان تهیه کرد. سازنده‌ی بازی یک شهروند عربستان سعودی به نام سلمان الحربی است. بازی مریم برخلاف بازی نهنگ آبی٬ سیر داستانی جالبی دارد. در تمام طول بازی کاربر متحمل شنیدن صداهای ترسناکی است که تاثیر مستقیمی بر روی روان وی دارد. این بازی مراحل زیادی ندارد بطوری که می‌توان با بازی مداوم آن را در طول چند روز به پایان رساند اما سازنده‌ی بازی راهکار هوشمندانه‌ای برای آن در نظر گرفته است؛ اگر کاربر ۲۴ ساعت به سراغ بازی نرود باید تمامی مراحل طی شده را دوباره بگذراند.
در ابندا برای وارد شدن به محیط بازی٬ کاربر باید اطلاعاتی نظیر شماره گوشی٬ دسترسی به شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک و واتس‌اپ و دیگر دسترسی ها در گوشی خود را به سرور بدهد. با وارد کردن اطلاعات اشتباه شاید بتوان وارد محیط بازی شد اما به هرحال شما ناخواسته اجازه دسترسی به محیط گوشی خود را به بازی می‌دهید که سرانجام گریبانگیر شما خواهد شد.

شروع بازی مریم و آغاز حوادث شبانه

داستان بازی مریم در واقع روایت کننده داستان دختر ۹ ساله‌ی جنگ‌زده‌ای است که راهش را در جنگلی تاریک گم کرده است و از کاربر می‌خواهد او را به خانه‌اش برساند. در تمام قسمت‌های بازی شاهد حضور ارواح سرگردان و موجودات ترسناکی هستیم که بنابر تصورات کاربران جن‌ها و شیاطین هستند. محیط بازی بسیار تاریک و مملوء از سایه‌های متحرکی است که با صداهای ترسناک همراه هستند. طی این بازی اتفاقات بسیار وحشتناکی رخ می‌دهد و کاراکتر بازی که بیشتر در ارتباط با ارواح سرگردان و اجنه است٬ سبب ایجاد ترس و دلهره در کاربر می‌شود.

مشاهده مطلب بصورت کامل: بازی مریم و ارتباط با ارواح و شیاطین پنهان٬ تهدید روانی و تشویق به خودکشی

موبایلستان

موبایلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.