سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

۱۰ نکته‌ی شگفت‌انگیزی که در تیزر رسمی گلکسی نوت ۹ فاش شد

گلکسی نوت ۹ حدود ۳ روز دیگر توسط سامسونگ در رویداد برزگ این کمپانی معرفی خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص این تلفن هوشمند و مراسم ۱۸ مرداد ماه سامسونگ فاش شده است. اخیرا تیزر رسمی این گوشی هوشمند بسیار زیبا لو رفت که بیان کننده اطلاعات جالبی درباره آن است. با موبایلستان همراه باشید. بررسی گلکسی نوت 9

سامسونگ (Samsung) رویداد بزرگی را برای ۹ آگوست (۱۸ مرداد) ترتیب دیده است که در جریان آن شاهد معرفی پرچم‌دار سری نوت این کمپانی با نام گلکسی نوت ۹ خواهیم بود. این تلفن هوشمند تاکنون توانسته جنجال زیادی به پا کند و هر هفته چندین خبر مختلف درباره آن منتشر می‌گردد. انتظار می‌رود که قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را روی این محصول شاهد باشیم. اما اخیرا تیزر رسمی این محصول زودتر از موعد مقرر و به گفته‌ی این کمپانی به اشتباه منتشر شد که نکات مبهوت کننده‌ای را به نمایش می گذارد. در این تیزر که شاهد رنگ آبی این محصول با قلم S Pen جدید زرد رنگ آن هستیم٬ نکات زیر مشاهده می‌شود: بررسی گلکسی نوت 9


۱. وجود دو طیف از رنگ زرد در قلم…!

گلکسی نوت 9

اگر با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید متوجه دو طیف مختلف از رنگ زرد می شوید که در قلم این محصول به کار گرفته شده است. یک نوع رنگ زرد براق و یک رنگ زرد مات در دو طرف قلم بکار گرفته شده است که یا اشتباه در تصویر رندر است یا واقعا سامسونگ قصد دارد این قلم را با چنین رنگی عرضه کند.


۲. مشخص بودن برجستگی قلم

زمانی که قلم اس در حالت درون٬ در فبلت گلکسی نوت ۹ قرار دارد٬ برامدگی آن بخوبی مشخص است. بنظر می‌رسد مانند گلکسی نوت ۸ ٬ قلم این محصول را بابد با اندکی فشار به انتهای آن بیرون کشید. نکته‌ی جالب درباره‌ی این قلم زردرنگ٬ یکسان بود رنگ انتهای آن با بدنه‌ی آبی رنگ دستگاه است. با این توصیف ضمن حفظ رنگ یکسان بدنه٬ قلم با رنگ متفاوت و به راحتی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.


۳. عدم وجود چفت در جایگاه قلم

خوشبختانه مانند گلکسی نوت ۸ این محصول هم دارای مکانیزمی است که گیر کردن قلم در جایگاه آن را غیر ممکن می‌سازد. وجود این مشکل در گلکسی نوت ۵ سامسونگ را وادار به یافتن راهی مناسب برای حل این مشکل کرد. در گلکسی نوت ۹ نیز شاهد وجود این مکانیزم برای قلم دستگاه هستیم.


۴. عدم وجود برجستگی دوربین

در حالی که هنوز بسیاری از پرچمداران ۲۰۱۸ با مشکل بیرون زدگی دوربین در پنل پشتی دست و پنجه نرم می‌کنند٬ سامسونگ با گلکسی اس ۸ توانست این مشکل را از میان بردارد. همچنین با طراحی و تولید گلکسی نوت ۹ که نمونه‌ی بارز یک گوشی هوشمند بدون نقص و متقارن است٬ بار دیگر توانایی خود در طراحی زیبای گوشی‌های هوشمند را به رخ رقیبان کشیده است. پنل پشتی گلکسی نوت ۹ بسیاز زیبا و عاری از هر گونه برآمدگی است.


ادامه مطلب : ۱۰ نکته‌ی شگفت‌انگیزی که در تیزر رسمی گلکسی نوت ۹ فاش شد

منبع سایت موبایلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.