سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

نکاتی مهم درباره به‌روزرسانی محصولات سامسونگ به اندروید ۸

چندی پیش خبری درباره به‌روزرسانی محصولات میان‌رده سامسونگ به اندروید ۸ را در موبایلستان مطالعه کردید و به‌تازگی این شرکت ضمن تائید آن خبر، اطلاعات بیشتری در این زمینه افشا ساخته است.

مطالب مرتبط

اندروید پای (P) یا اندروید ۹ آماده عرضه به بازار است و به همین دلیل نیز انتظار دریافت نسخه ۸ برای محصولات ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، امر چندان عجیبی نیست. سامسونگ نیز بر همین اساس اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی محصولات خود را در دستvs رسانه‌ها قرار داد.

این امر موجب شد که این شرکت به‌صورت رسمی اعلام کند که برنامه یاد شده رسمی بوده و از اواخر ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ شاهد دریافت به‌روزرسانی توسط کاربران خواهیم بود. نکته مهم این است که معلوم نیست که این تلفن‌های همراه قرار است تا اندروید ۸ را دریافت کنند یا اندروید ۸.۱ را خواهند گرفت.

شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرده است که این فهرست به‌معنای عرضه قطعی به‌روزرسانی برای کاربران نخواهد بود. دلیل این امر نیز این است که سامسونگ به‌صورت قطعی از سازگاری دستگاه‌ها با اندروید اوریو مطمئن نیست و به همین دلیل نیز ممکن است در صورت مواجهه با مشکلات شاهد حذف دستگاه‌هایی از این لیست باشیم. با این شرایط کاری از ما ساخته نیست باید منتظر ماند تا یک سال کامل بگذرد و بعد از آن می‌توان به‌صورت قطعی منتظر نسخه جدید باقی مانده یا اینکه سعی کنیم به اندروید فعلی عادت کنیم.


دریافت اندروید 8 برای گوشی سامسونگ

دریافت اندروید 8 برای گوشی‌های سونی

دریافت اندروید 8 برای گوشی های هواوی


منبع: موبایلستان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.