سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

سایت Mass یکی از سایت های تولید محتویات Unique در وب

بررسی تخصصی اچ تی سی U۱۲ پلاس

اچ تی سی U۱۲ پلاس نام محصولی است که چندی پیش توسط کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی معرفی شد. محصول مذکور پرچم‌دار این کمپانی به حساب می‌آید و در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا به بررسی تخصصی آن بپردازیم و با نقات قوت و ضعف آن بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کمپانی اچ‌تی‌سی (HTC) چندی پیش پرچم‌دار جدیدی را با نام U۱۲+ معرفی کرد. این تلفن هوشمند مشخصاتی در حد تلفن‌های هوشمند بالارده بازار دارد و یکی از اسمارت فون‌های قدر در بازار به حساب می‌آید. این محصول دارای نمایشگری ۶ اینچی است که در زمینه زمینه طراحی چندان چنگی به دل نمی‌زند. البته دلیل این موضوع را نیز شاید بتوان نزدیک شدن گوگل به تیم طراحی این کمپانی دانست. گوگل چندی پیش سرمایه ۱.۱ میلیارد دلاری برای بخش طراحی اچ‌تی‌سی در نظر گرفت و حال به نظر می‌رسد که طراحی محصول جدید این کمپانی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

بنابر بررسی موبایلستان ٬ این تلفن هوشمند ۷۹۹ دلاری که توسط کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی تولید شده است، در طول چند هفته گذشته مورد بررسی دقیق قرار گرفته و حال در این مقاله از موبایلستان قصد داریم تا نتیجه بررسی تخصصی این پرچم‌دار جدید را با شما به اشتراک بگذاریم. مشخصات کلی این محصول بدین شرح است:

  • نمایشگر: ۶.۰ اینچ Super LCD۶ با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۸:۹
  • پردازنده: کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵
  • حافظه رم: ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸گیگابایت (بر اساس نسخه)
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • شبکه‌ها: پشتیبانی از LED
  • سیمکارت: پشتیبانی از دو سیمکارت نانو (nano-SIM)
  • دوربین: دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال
  • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • فیلم برداری: امکان فیلم برداری حرکت آهسته تا ۲۴۰ فریم بر ثانیه
  • سیستم عامل: نسخه ۸.۱ اندروید Oreo
  • اتصالات: پورت USB Type-C

طراحی

اچ تی سی U۱۲ پلاس از یک نمایشگر بزرگ ۶ اینچی بهره می‌برد و در پشت این نمایشگر نیز سخت افزار بسیار قدرتمندی آن را یاری می‌کند. بخش جلویی و پشتی دستگاه توسط شیشه پوشیده شده‌اند و اگر بخواهیم منطقی باشیم، این محصول در نگاه نخست چندان زیبا و خوش آیند نیست. به همین دلیل اچ‌تی‌سی سعی کرده تا با دو اقدام، طراحی پرچم‌دار جدیدش را جذاب‌تر کند. یکی از این اقدامات، استفاده از قاب نیمه شفاف در نسخه آبی رنگ دستگاه است که باعث می‌شود اجزای داخلی گوشی دیده شوند. اقدام دوم نیز ارائه نسخه‌ای از دستگاه به رنگی نزدیک به قرمز و بنفش است.

در بخش پشتی این محصول دوربین دوگانه قدرتمندی قرار دارد و نمایشگر آن نیز در کناره‌های راست و چپ بدون حاشیه است. حاشیه بالا و پایین این صفحه نمایش نیز چندان زیاد نیست. محصول فوق از نمایشگر قدرتمندی بهره می‌برد که تصاویر را به خوبی نمایش می‌دهد و هیچ زایده‌ای را در آن شاهد نیستیم تا نمایش محتوا را مختل کند. اچ تی سی یو ۱۲ پلاسمحصولی است که می‌تواند یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار و انتخاب مناسب برای خرید کاربران باشد. اما چنین مشخصاتی باعث شده که دستگاه فوق قیمت نسبتا بالایی نیز داشته باشد و این موضوع در کنار طراحی ناخوش آیند دستگاه موجب شک و تردید کاربران در انتخاب این تلفن هوشمند می‌شود.

برای مشاهده کامل مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بررسی تخصصی اچ تی سی U۱۲ پلاس

منبع: موبایلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.